VÝZVA DEJPRKNO!

03.01.2021 20:39

Vážení rodiče,

během této nechtěné doby máme pro Vaše ratolesti a případně i pro Vás připravenu první výzvu DEJPRKNO!

Jedná se o „soutěž“ jednotlivce v kategoriích a mezi kategoriemi od 4. ledna do 31. ledna, kde každý člen našeho klubu musí denně splnit cvičení prkno (plank). Výsledek rodič (sám hráč) zapíše a zašle na klubovou adresu fbcjazzmani@gmail.com. Zároveň je rodič zárukou toho, že hráč cvičí a snaží se zlepšit. První výsledek pošlete co nejdříve a následně lepší čas, a ještě lepší čas až úplně ten nejlepší 31. ledna, kde se ti nejstarší dostanou přes 5 minut a prckové okolo minuty.

Celkové výsledky pak budou zveřejňovány na facebooku a stránkách klubu. Nejlepší hráči budou následně odměňováni. Výsledkové listiny dále budou rozděleny do jednotlivých kategorií – přípravky až muži a následně uvedeme TOP 10 výsledků.

Pro Vaši inspiraci jsou zapojeni i všichni trenéři, aby to byla opravdová výzva. Vše v duchu fair-play, zábavy a pohody. Jak jsem psal, výzvy se můžou zúčastnit i rodiče a tím pádem veřejně změřit své výsledky s našimi muži hrající #DIVIZI.

Jak správně cvičit plank?

  1. Základní pozice je na předloktích, které jsou rovnoměrně a prstech na nohou.
  2. Ruce máte na šířku ramen dlaněmi dolu, natažené prsty na rukou, nohy mírně rozkročené.
  3. Ramena tvoří 90° úhel, tělo je v jedné přímce s hlavou.
  4. Pohled směřuje dolů (nikdy ne před sebe, jelikož může docházet k poranění páteře).
  5. Trup držte rovně, neprohýbejte se v pase směrem nahoru, ani dolů (mírné vychýlení nevadí).
  6. Jakmile je vše dodrženo a pas je držen rovně, zapíná se čas.
  7. Čas se stopuje v okamžiku nadměrného prohýbání, zvedání zadku a dotknutí jakékoliv jiné části těla, než té výše zmíněné (předloktí, prsty na nohou)

Sportu zdar

 

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena TOVO INDAHOUSE

Vytvořte si web zdarma!Webnode