Zástupce pracovní skupiny pro výstavbu sportovní haly v Kutné Hoře

27.02.2021 19:28

Místostarosta města Žatec Ing. Radim Laibl provedl společně se zástupcem komise tělovýchovy a sportu Ing. Tomášem Votavou další informační návštěvu, tentokrát v městské sportovní hale v Kutné Hoře.

Mnohým by se mohlo zdát, proč zrovna do Kutné Hory, jistě jsou sportovní haly i blíže tak proč právě do města UNESCA? Důvod je jednoduchý, sportovní hala byla postavena v roce 2019 a proto Ing. Michal Vavák (Manažer haly Klimeška v Kutné Hoře) měl připraveny ty nejaktuálnější informace o výstavbě sportovní haly.

Místostarosta Ing. Radim Laibl významně podporuje, aby se v Žatci vybudovala podobná sportovní hala.

Tentokrát byla schůzka zaměřena na samotnou praktičnost sportovní haly. Moderní hala musí splňovat nejenom podmínky velikosti hrací plochy, počet šaten a zázemí, ale také musí splnit jiné požadavky. Z úst Ing. Vaváka zaznělo, že v jejich hale je absence dálkového ovládacího a monitorovacího systému, který mají například v nedalekém Žďáru nad Sázavou.

Účel takového systému je jednoduchý. Informační systém bude dostupný pro všechny uživatele, kteří mají požadavek na pronájem sportovní haly. Uživatel, elektronicky vyplní (zarezervuje) potřebný čas a zároveň zarezervuje prostor (celá hala, třetina, boxovna apod.). Informační systém autonomně vyhodnotí a zpracuje tuto „žádost“, kterou zašle zpět uživateli pro potvrzení a kopii zašle i správci sportovní haly.

Správce (manažer) sportovní haly poté vzdáleně (případně osobně) splní požadavky. Ve stanovený čas umožní přístup do haly, odemkne šatny a spustí světlo. Vše řízené, snadno kontrolovatelné a zpětně dohledatelné bez nutnosti „recepční“ ve sportovní hale. Správce v ten moment, může „obsluhovat“ více sportovních zařízení zároveň. Finanční prostředky, které se vynaloží na prvotní pořízení mají jasnou a viditelnou návratnost.

Dále byla projednána velikost hrací plochy, digitální světelná tabule, měsíční náklady sportovní haly (hala v Kutné Hoře je soběstačná, vydělá si na svůj provoz i přes to, že není v pracovní dny využita v dopoledních hodinách), počet zaměstnanců, menší ubytovna pro 2 družstva a další podklady. Tyto postřehy budou předmětem diskuze pracovní skupiny.

Následně budou pracovní skupinou vypracovány zadávací podmínky v podobě velikosti haly, výška haly, počet šaten, počet „pracovních“ místností (briefingová místnost, jídelna, technická místnost, masérna apod.).

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena TOVO INDAHOUSE

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode