Nikdy není pozdě

05.03.2021 17:40

Co Vám Covid přinesl?

až 66% nárůst sledování TV a nejrůznějších platforem na bázi UPC, NETFLIX, PRIME aj.

až 35% nárůst hraní her (Playstation, Xbox, Nintendo aj.)

posunutí spánkových návyků dětí – později spát, později vstávat a celkové prodloužení doby spánku

celkové utlumení sportovní aktivity

přibírání tělesné hmoty

Na základě těchto poznatků se dá předpokládat zvýšený výskyt nejenom snížení fyzické kondice, ale také navýšení psychických problémů (pocity úzkosti, nechuť k jídlu, nesoustředěnost). Vážení rodiče, pokud je absence školy a kroužků, je řada na Vás, a proto přinášíme pár nápadů, které můžete aplikovat u svých dětí:

Děti (5-17 let)

  • denně 60 min. aktivní pohyb (kliky, sedy-lehy, skok přes švihadlo, angličáky, prkno, kolo, koloběžka apod.)
  • sluneční svit (Vitamín D je nepostradatelně potřebným artiklem pro dětské tělo)
  • maximálně 120 min. denně u obrazovky (PC, tablet, mobil), ale dejte prosím pozor na modré světlo!

Dospělí

  • alespoň 45 min. – silové a vytrvalostní složky cvičení
  • 6-8 hod. spánku každý den, bez rozdílu pracovního dne a víkendu
  • otužování (v této době populární, ale dlouhodobě známé), sluneční svit

Každopádně se držme rčení zdravé tělo, zdravý duch. Na sport není nikdy pozdě.

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena TOVO INDAHOUSE

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode